
Szívesen segítünk az eladóknak is, a vevő által delegált ügyvéd adásvételi szerződésének véleményezésében, gyakorlati tippet és tanácsokat adva például a biztonságos tehermentesítés, birtokba adás és egyéb kapcsolódó, járulékos kérdésekben is.
BEMUTATKOZÁS




DR. NYÉKI-SZABÓ ÁGNES
ÜGYVÉD
VÉGZETTSÉGEMRŐL
2002-ben végeztem a Szegedi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán.
PÁLYAFUTÁSOMRÓL
12 év egyéni ügyvédi praxis, több, mint 2300 megkötött adásvételi szerződés, több mint 10000 elégedett ügyfél – ezek csak számok, de talán jól mutatják, hogy az ingatlanjog előkelő helyet foglal el ügyvédi tevékenységemben. A saját tulajdonú ingatlan ma Magyarországon a biztonság jelképe az emberek szemében, ezért fontosnak tartom a tulajdonszerzés jelentőségét kihangsúlyozni a szerződéskötések során, de nem hagyva figyelmen kívül azt sem, hogy mindez oldott hangulatban történjen, az ügyfélben ne maradjon kérdés a legapróbb elintézendőkkel vagy jogi kérdésekkel kapcsolatban sem.
Már több mint tíz éve tehát az ingatlan-szakjog területén dolgozom. Több mint 2000 megszerkesztett és ellenjegyzett adásvételi szerződés bizonyítja elhivatottságomat, szakmai tapasztalatomat. Az ingatlanszakjog területén szerzett nagyfokú jártasságból kifolyólag több ingatlanirodával is együttműködöm, hiszen a bonyolultabb ügyek megoldása és sikeres lebonyolítása - az ingatlanközvetítőkkel egyetemben – nekem is az érdekem és célom. A bonyolultabb ügyektől sem riadok vissza, empátiám révén nagyfokú odaadással és legjobb szakmai tudásommal próbálok segíteni a hozzám fordulóknak.
A szakma iránti szeretet és alázat megmutatkozik az ügyfelekkel való bánásmódomban, a rugalmas időbeosztásban és a kedvező díjszabásban egyaránt.
Az adásvételek mellett a polgári jog területén mozgok leginkább otthonosan: családjog (válás, vagyonmegosztás, gyermekelhelyezés stb), cégjog (alapítás, módosítás stb), és szinte mindenféle polgári peres eljárásban (követeléskezelés, közös tulajdon megszüntetése, birtokvita, elbirtoklás, gondokság alá helyezés, végrehajtási eljárások magas fokú szakértelemmel való menedzselése stb) szívesen és professzionálisan képviselem ügyfeleimet.
DR. BAJMÓCZY SZILVIA
ÜGYVÉD
VÉGZETTSÉGEMRŐL
2002-ben végeztem a Szegedi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán „cum laude” minősítéssel.
PÁLYAFUTÁSOMRÓL
2006-tól igazságügyi alkalmazott voltam közel 11 évig, ahol csoportvezető végrehajtóként, végrehajtással foglalkoztam. Eközben végrehajtói szakvizsgát tettem és végrehajtási szakjogászi képzettséget szereztem 2015-ben. Erre tekintettel hasznos rálátással rendelkezem a hatóság oldaláról kifejtett tevékenységre, segítve ezzel ügyfeleinket a végrehajtási eljárás útvesztőiben.
Jogi szakvizsgámat 2018-ban tettem le. 2017 ősze óta dolgozom ügyvédi praxisban, alkalmazott ügyvédként. A jogi feladatok, megbízások ellátása mellett törekszünk arra, hogy a folyamatban lévő ügyekben mindig naprakész információkkal tudjunk szolgálni az ügyfeleknek, biztató segítséget nyújtva nekik az általuk ismeretlen jogi eljárás egésze alatt.
Életünk során óhatatlanul alanyaivá válunk ingatlanügyleteknek, családjogi viszonyoknak, polgári peres, öröklési ügyeknek. Ilyenkor nagy jelentősége van annak, hogy jogi képviseletünkkel olyan ügyvédet bízzunk meg, aki ezeken a területeken nagy jártasságot szerzett: a folyton változó jogszabályi környezetet, bírósági és hatósági gyakorlatot figyelemmel követi, és ennek köszönhetően idő- és költséghatékonyan segít lebonyolítani akár egy egyszerűbb, akár egy összetettebb jogügyletet, peres vagy peren kívüli képviseletet.
Munkánk során mindvégig arra törekszünk, hogy ügyfeleinket zökkenőmentesen segítsük át problémáik megoldásán, habitusuk és körülményeik figyelembevételével a részükre legoptimálisabb eredmény elérése érdekében.
